Парадът на Деня на труда и летището в Шарлот

тази сутрин направих хубава разходка на четири мили, за да започна деня. Исках да тичам, но знаех, че трябва да си почивам краката, тъй като направих 13 и 12 предишните два дни.

Бях изкушен да ударя Dunkin Donuts за поничка на Apple Orchard (видях табелата, когато отидохме вчера), но аз бягах, излязох от времето. Ако някой е опитал тези, моля, кажете ми, че са груби и не съм пропуснал нищо. Благодаря.
Последните ми видеоклипове

00:00
08:21
00:51

Нямах време, защото се насочихме към парада на местния ден на труда! Беше забавен малък парад, но стоенето навън на слънце беше горещо. Следващия път имаме нужда от чадър.

След парада се отправихме обратно у дома, за да се насладим на последните няколко моменти на бургери в басейна. Бен играеше с нашите племенници, които растат като плевели между нашите посещения!

Обядът беше поредната миш каша от остатъци – зеленчукова база със салата Macaroni и разрушен бургер.

Майката на Бен направи любимите си бисквитки с шоколадов чипс, за да може да вземе вкъщи партида. Не можах да устоя на вкусните миризми, идващи от кухнята и грабнах един пресен от фурната.

За съжаление, нашето време във Флорида приключи и трябваше да се отправим към летището. По време на шофирането закупих боровинки.

Преминахме през сигурността и се качихме на самолета за нула време. Е, отне известно време, но не много.

По някаква мистериозна причина нашият полет обикаля летището за 30 минути, преди да кацне в LAIVOR LAND = Charlotte.

За щастие имахме 3 -часово освобождаване, така че не бяхме набързо и Шарлот е най -доброто летище, така че дори не презирах това отклонение, както обикновено правя.

Защо Шарлот е най -доброто летище:

1. Безплатен wifi.

2. Jamba Juice

3. Южен ресторант с царевичен хляб и пържена бамя, която нямам идея как да се направя. (Откраднах няколко хапки от царевичния хляб и бамя от чинията на Бен …)

4. Голямо, за да можете да се разхождате наоколо

5. Безплатен wifi

О, вече казах ли това?

6. люлеещи се столове с търговски обекти близо до тях

7. Фонтани за вода, направени за пълнене на бутилки с вода, така че не е нужно да накланяте бутилката си и всъщност да разлеете половината вода, докато се опитвате да я напълните. <- Това ми направи деня! 8. Пиано играч Този човек е супер тъжен от напускането на Флорида и неговата фамилия, но аз му казах, че няма търсене на механични инженери във Флорида и той ще трябва да стане борец на алигатор, ако иска да се премести там ... Бен гледах нещата си, докато отидох до следващия терминал за освежаване. Взех чай с горещ чай Starbucks и грабнах проба от бисквитата им с шоколадов чип. А. Дори не е в списъка с топ 50 в търсенето на най -добрата бисквитка с шоколадов чип в света. Забавен факт, някак: Прекарах цял ден на летището в Шарлот през октомври '09 г., когато полетът ми се забави. И някои отговори на вашите въпроси от Silent Saturday ... Бяхме на Boca Grande, някой (който знае повече за FL, отколкото аз) го нарече и остров Gasparilla. Следенията ми живеят в малко градче на около 1,5 часа южно от Тампа не твърде далеч от Бока. Идването да ги провери наистина се чувства като ваканция. Плажът беше доста празен отчасти, защото закъсняхме, отчасти защото това е ниският сезон за района. Сезонните жители и снежните птици скоро ще летят за зимата На път съм да целуна риба на тази снимка, но аз се отказах. Въпреки това, аз целунах риба на фестивала Foodbuzz преди две години ... Да, Бен управлява бебешка треска от 104. Иска ми се компаниите за лекарства да се качат на това заболяване възможно най -скоро! Направих косата си с висока кифличка за барбекюто. Все още не съм правил нещо с чорап, но имам много коса, така че просто обвивка е свободно и работи добре. Ние сме в полета си до Лос Анджелис, докато пиша това и трябва да пристигне след 22:30. Майка ми ни вдига и трябва да се приберем вкъщи, за да си вземем автомобила и след това да караме до дома си, за да спим и да стигнем до работа утре. Ще бъде дълга нощ ... И мисля, че имам нужда от друга бисквитка. Изпратете ми работната книга Запазете Споделянето е загриженост! Дял Туит Щифт ДялПоща Дял Продължавайте с тези: Бягане на остров Марко Флорида 2021 Бягане на остров Марко Флорида 2021 Къде да бягате на остров Марко Флорида. Изпълнение на съвети за пътувания и летни плажни пътувания. Блог на Флорида Run и Дайте река река полумаратон Racap и Cal Half Series Challenge Medal Дайте река река полумаратон Racap и Cal Half Series Challenge Medal Lexus дантела река полумаратон 5K състезателна отстъпка код. Изпълнете резюме и преглед на състезанието за забавно бягане на елени. и дискон Снимки на хотела в Лас Вегас и Париж от The Half Marathon Weekend Снимки на хотела в Лас Вегас и Париж от The Half Marathon Weekend RNR Лас Вегас съвети за пътуване на половин маратон. Какво да ядем снимки на хотел в Париж и най -добрите храни и коктейли. Бързо tr 10 най -добри снимки от Деня на уикенда в Бостънския маратон 1 10 най -добри снимки от Деня на уикенда в Бостънския маратон 1 Boston Marathon Weekend Recap. Забавно от изложението на Бостънския маратон, храна, финал, бягане и хотел. BAA 5K състезание и среща Съвети за пътуване и истории от ваканцията в Сан Франциско Съвети за пътуване и истории от ваканцията в Сан Франциско Съвети за пътуване от Сан Франциско. Пътуващи изповед от моята лятна ваканция и любими места в Сан Франциско Калифорния Опаковане за Run Disney Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Опаковане за Run Disney Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Опаковане за състезанието на Disney Wine Disney и Dine Half Marathon Weekend. Какво опаковам, за да провеждам състезанието от 13,1 мили ⚡ от Shareaholic .